Apple Watch series 3 ma problemy z łącznością LTE
Apple Watch series 3 nie zadebiutował jeszcze na rynku, ale użytkownicy, którzy testują urządzenie donoszą, że ma on problem z łącznością z siecią komórkową, kiedy znajdują się w pobliżu sieci Wi-Fi. Zegarek blokuje się wtedy na tej sieci, pomimo tego, że jest ona nieautoryzowana lub ma bardzo słaby sygnał. Gigant już bada sprawę i pracuje nad aktualizacją.
Apple Watch series 3 nie zadebiutował jeszcze na rynku, ale użytkownicy, którzy testują urządzenie donoszą, że ma on problem z łącznością z siecią komórkową, kiedy znajdują się w pobliżu sieci Wi-Fi. Zegarek blokuje się wtedy na tej sieci, pomimo tego, że jest ona nieautoryzowana lub ma bardzo słaby sygnał. Gigant już bada sprawę i pracuje nad aktualizacją.
Apple Watch series 3 jeszcze nie pojawił się na rynku. Niektórzy dziennikarze mają już jednak dostęp do najnowszych modeli zegarków z watchOS 4. Zauważyli przy tym, że ma on problem z łącznością, który powoduje, że urządzenie nie korzysta z danych sieci komórkowej i blokuje się na Wi-Fi.
Jak donoszą niektórzy użytkownicy, którzy testowali urządzenie w ostatnich dniach, zegarki z modemami LTE mają problem z połączeniem się do sieci komórkowej, jeśli w pobliżu znajduje się sieć Wi-Fi. Sprzęt łączy się wtedy z taką siecią, ale nie musi jej autoryzować. Innymi słowy – nie ma połączenia ani z Wi-Fi, ani z siecią komórkową. Bywa również tak, że urządzenie łączy się z siecią Wi-Fi i trzyma się jej pomimo bardzo słabego sygnału. Apple jednak już zajmuje się rozwiązaniem sprawy.
Apple Watch series 3 dostanie aktualizację. Ale kiedy?
Rzecznik prasowy giganta w mailu do dziennikarzy napisał, że firma ma świadomość problemu i już pracuje nad kolejną aktualizacją systemu, która będzie mogła naprawić kłopot z łącznością. Nie podał jednak szczegółów na ten temat. Na aktualizację będziemy musieli jeszcze poczekać.
Na poniższym filmie obejrzysz 11 najciekawszych nowości z iOS 11:
Źródło: MacRumors