LG G5 słabo się sprzedaje. Zmiany w LG Mobile
LG ogłosiło wczoraj, że sprzedaż jego ostatniego flagowca jest poniżej oczekiwań i dlatego postanowiło przeprowadzić zmiany na wysokich stanowiskach w dziale LG Mobile.
LG ogłosiło wczoraj, że sprzedaż jego ostatniego flagowca jest poniżej oczekiwań i dlatego postanowiło przeprowadzić zmiany na wysokich stanowiskach w dziale LG Mobile.
Koreańczycy przekazali w piątek informacje o zmianach, które wprowadzają w dziale LG Mobile. Najnowszy flagowiec LG G5, który pokazano w trakcie barcelońskich targów Mobile World Congress 2016, nie spełnił pokładanych nadziei i sprzedaje się poniżej oczekiwań. LG wierzy, że zmiany przeprowadzone na wyższych stanowiskach w firmie pozytywnie wpłyną na przyszłość mobilnych produktów koreańskiego giganta.
LG wprowadziło w życie program PMO (Program Management Office) i ujawniło, że szefem działu został Oh Hyung-hoon i w obowiązkach będzie mu pomagał Ha Jeong-wook, jeden z wiceprezesów LG. Nad pracami działu badawczego LG Mobile pieczę ma sprawować Kim Hyung-jeong. Natomiast Cho Juno będzie nadzorować PMO i w ten sposób ma uprawnienia do decydowania o strategii rozwoju produktów, produkcji, marketingu czy sprzedaży.
Trudno powiedzieć, czy zmiany w mobilnym dziale LG cokolwiek zmienią. Pomysł z modularnością w LG G5 nie był złym pomysłem, ale z drugiej strony można to było zrobić lepiej, co udowodniło Lenovo wraz ze smartfonami z serii Moto Z. Z czasem okaże się, w jakim kierunku podąży LG Mobile i czym nas jeszcze zaskoczy. Nie nastąpi to jednak w ciągu najbliższych dni.
źródło: korea times