Udostępnij
Tweetnij

Samsung wymieni wadliwe sztuki Galaxy Note 7. Sprzedaż wstrzymana

Zgodnie z przewidywaniami, Samsung ogłosił dziś w Korei program wymiany Galaxy Note 7 z wadliwymi bateriami, które mogą się zapalać.

Zgodnie z przewidywaniami, Samsung ogłosił dziś w Korei program wymiany Galaxy Note 7 z wadliwymi bateriami, które mogą się zapalać. 

Samsung Galaxy Note 7

Dziś w Korei (o godzinie 10:00 naszego czasu) Samsung zorganizował we własnej siedzibie specjalną konferencję prasową dla mediów, która jest następstwem raportów o zapalających się egzemplarzach Galaxy Note 7. Pojawiło się już kilka takich przypadków i Koreańczycy postanowili zareagować.

Z informacji przekazanych przez Samsunga wynika, że problem rzeczywiście dotyczy wadliwych baterii. W trakcie wewnętrznego śledztwa ustalono jednak, że tak naprawdę wadliwe akumulatory znalazły się w 24 na milion egzemplarzy smartfonów, a więc problem nie ma skali masowej. Samsung przekazał, że wymieni telefony z wadliwymi bateriami za darmo i klienci nie poniosą przy tym żadnych kosztów.

Pierwsze doniesienia o zapalających się Galaxy Note 7 pojawiły się zaraz po premierze telefonu. Wtedy jeden z użytkowników „sfajczył” telefon w trakcie ładowania baterii. Niedługo po tym pojawił się kolejny taki przypadek. Łącznie w serwisach zarejestrowano 35 zgłoszeń. Samsung twierdzi, że bezpieczeństwo klientów jest najważniejsze i wstrzymał sprzedaż Galaxy Note 7. Wszyscy dotychczasowi właściciele smartfonów mają mieć możliwość wymiany na nowy egzemplarz, które będą dostarczane w ciągu kilku najbliższych tygodni.

To oznacza, że z pewnością pojawią się problemy z dostawami. Jeśli złożyliście przedpremierowe zamówienie, to na własny egzemplarz Galaxy Note 7 z pewnością trochę poczekacie… Jak długo? Tego na chwilę obecną nie wiadomo.

Poniżej oficjalne oświadczenie w tej sprawie ze strony Samsung Polska:

Samsung uznaje dostarczanie produktów najwyższej jakości za priorytet, a każdy odnotowany przez naszych klientów incydent, traktujemy niezwykle poważnie. W odpowiedzi na ostatnie doniesienia związane z Note 7, przeprowadziliśmy drobiazgowe dochodzenie,  które wykazało problemy z baterią.

Jak do tej pory (stan na 1 września 2016) globalnie odnotowaliśmy 35 tego typu przypadków. Obecnie prowadzimy wnikliwą inspekcję wraz z naszymi dostawcami, aby zidentyfikować wszystkie potencjalnie uszkodzone baterie. Ze względu na to, że bezpieczeństwo naszych klientów jest dla nas najwyższym priorytetem, wstrzymaliśmy sprzedaż modelu Note 7.

Klientów, którzy zakupili Note 7 w Polsce prosimy o kontakt z autoryzowanym serwisem telefonów Samsung, (pełen wykaz serwisów znajduje się na stronie www.samsung.pl) bądź kontakt z infolinią pod numerem telefonu 0.801.672.678 bądź +48 22 607 93 33. Urządzenia zostaną poddane gruntownej weryfikacji i zwrócone ze sprawdzoną baterią bądź klient otrzyma nowy egzemplarz w przypadku zidentyfikowania wady. Cały proces może zająć do kilku tygodni.

Zdajemy sobie sprawę z niedogodności jakie niesie za sobą ta sytuacja, ale chcemy być pewni, że Samsung dostarcza swoim klientom produkty najwyższej jakości. Bardzo blisko współpracujemy z naszymi partnerami, aby mieć pewność, że proces wymiany urządzeń będzie tak wygodny i efektywny jak to tylko możliwe.

 

źródło: yon hap news, samsung polska

Marcelina Poznańska

Lubię Androida i jestem jego użytkowniczką niemal od samego początku. Nie stronię jednak od innych platform mobilnych. Interesuję się, poza nowymi technologiami, także jazdą konną oraz sportem.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij