Koszty produkcji Kindle Fire wyższe niż cena dla klienta?
Czyżby Amazon tak bardzo chciało odnieść sukces na rynku tabletów PC, że jest w stanie samo dokładać do tego interesu? Całkiem możliwe, bo koszty produkcji Kindle Fire są ciut wyższe niż cena końcowa dla klienta.
Czyżby Amazon tak bardzo chciało odnieść sukces na rynku tabletów PC, że jest w stanie samo dokładać do tego interesu? Całkiem możliwe, bo koszty produkcji Kindle Fire są ciut wyższe niż cena końcowa dla klienta.
Amazon zamierza zawojować rynek tabletów PC wraz z ujawnionym w tym tygodniu Kindle Fire. Tablet PC dla klienta końcowego wyceniono na 199 dolarów, co jest naprawdę świetną ceną… tym bardziej, że koszty produkcji są ciut wyższe! Według analizy iSuppli tylko sam ekran oraz płytka PCB urządzenia kosztują ponad 150 dolarów. Gdy dorzucimy do tego pozostałe komponenty to zbiera nam się sumka 209,63 dolarów, a więc o 10 zielonych więcej niż cena gadżetu.
Nie wiadomo o co więc chodzi, ale tablet Amazonu i tak już sprzedaje się jak ciepłe bułeczki. Po kilkudziesięciu godzinach dostępności w ofercie sklepu giganta rynku e-commerce stał się prawdziwym bestsellerem.