Sklep Play bez możliwości wysyłania kart podarunkowych. Google ją usunęło
Użytkownicy, którzy korzystali do tej pory z opcji wysyłania karty podarunkowej w ramach opcji udostępnionych w aplikacji Sklep Play mogą się bardzo zdziwić, ponieważ Google zablokowało taką możliwość. Powód jest prosty – Google chciało, aby Sklep Play był bardziej bezpieczny dla użytkowników. Opcja nie była dostępna na terenie naszego kraju.
Użytkownicy, którzy korzystali do tej pory z opcji wysyłania karty podarunkowej w ramach opcji udostępnionych w aplikacji Sklep Play mogą się bardzo zdziwić, ponieważ Google zablokowało taką możliwość. Powód jest prosty – Google chciało, aby Sklep Play był bardziej bezpieczny dla użytkowników. Opcja nie była dostępna na terenie naszego kraju.
Niektórzy użytkownicy, którzy lubią wysyłać pieniądze w ramach prezentu, mogą się zdziwić chcąc skorzystać z takiej opcji w aplikacji Sklep Play. Teraz nie będziecie mieli takiej możliwości, ponieważ została ona zablokowana. Potwierdzają to również oficjalni pracownicy Google obsługujący pomoc techniczną.
Jeden z posiadaczy telefonu z systemem Android postanowił ostatnio wysłać w ramach prezentu kartę podarunkową innemu użytkownikowi. Przypomnijmy, że był to bon o ustalonej z góry wartości, który można było wykorzystać później na zakupy we wspomnianym Sklepie Play. Posiadacz smartfona jednak zdziwił się, kiedy nie znalazł takiej możliwości na liście opcji. Zgłosił się więc do pomocy technicznej.
Jeden z przedstawicieli pomocy technicznej w firmie Google potwierdził, że aktualnie nie ma już opcji wysyłania kart podarunkowych w ramach prezentów. Jak stwierdził, gigant z Mountain View zdecydował się na jej zablokowanie ze względów bezpieczeństwa. Powiedział jednak, że można wysyłać takie karty podarunkowe z pomocą innych sprzedawców, którzy wciąż pozwalają na taką opcję.
Google wciąż aktualizuje Sklep Play
Wysyłanie takich kart dotychczas odbywało się drogą mailową. Taka opcja jednak była ograniczona jedynie do kilku krajów. Nie była dostępna w Polsce. Aktualnie natomiast nie będzie z niej można skorzystać już nigdzie. Użytkownik, który zgłaszał się z problemem, postanowił upomnieć Google, że nie zaktualizowało strony pomocy, która wciąż opisuje, jak wysłać kartę drogą mailową. Warto także nadmienić, że Sklep wciąż ulega nowym zmianom. Ostatnio aplikacja Google doczekała się nowej ikony. Sklep Play otrzymał również odświeżoną wersję sekcji Moje gry i aplikacje.
Źródło: Android Police