Gameloft użyje Unreal Engine 3 do gier na iPada i Androidy
Gameloft, firma robiąca od lat fenomenalne gry na urządzenia mobilne (robiła je, gdy wciąż nazywano to grami na komórki), ogłosiła,
Gameloft, firma robiąca od lat fenomenalne gry na urządzenia mobilne (robiła je, gdy wciąż nazywano to grami na komórki), ogłosiła, że zdobyła prawa do wykorzystania silnika Unreal Engine 3 w czterech nadchodzących grach multiplatformowych, które powstaną w ciągu najbliższych 2 lat: dwie w 2011 i dwie w 2012 roku.
Będą to gry na iPada i iPhone’a (iOS) oraz tablety z systemem Android.
To świetna wiadomość: Epic Games, twórcy engine’u Unreala, przy jego tworzeniu wznieśli się na absolutne wyżyny. Wystarczy zobaczyć, jak szokująco wygląda gra Infinity Blade na telefonach iPhone…
Zresztą, to właśnie grafika jest najważniejsza dla gameloftu, którego szef technologii, Julien Fournials, powiedział:
Używanie Unreal Engine’u 3 pozwoli nam na osiągnięcie jeszcze lepszych wyników w pokazywaniu zaawansowanego oświetlenia oraz odwzorowaniu środowiska gry. Jesteśmy pewni, że gracze to pokochają.
My też.