Samsung w Q1 dostarczył najwięcej ekranów dla iPada Air i iPada 4. gen.
Z informacji ujawnionych przez DisplaySearch wynika, że w pierwszym kwartale tego roku najwięcej ekranów dla iPadów dostarczył Samsung, a nie LG Display.
Z informacji ujawnionych przez DisplaySearch wynika, że w pierwszym kwartale tego roku najwięcej ekranów dla iPadów dostarczył Samsung, a nie LG Display.
Przeczytaj koniecznie >> Polacy najczęściej przeglądają internet mobilny z iPada
Firma DisplaySearch (via CNet) przekazał, że zeszłym kwartale Samsung Display był największym dostawcą ekranów dla iPadów. W przypadku 9,7-calowych modeli iPada Air i iPada 4. generacji (który ponownie trafił do oferty Apple kilka tygodni temu) Koreańczycy dostarczyli Apple 5,2 mln paneli, a więc 62% wszystkich. LG Display w tym samym czasie dostarczyło firmie z Cupertino 3,2 mln ekranów (38%).
Samsung Display już od sierpnia 2013 roku dostarcza ekrany dla nowych iPadów. Natomiast w październiku zeszłego roku został również poproszony o produkowanie matryc dla iPada mini 2. generacji, gdyż LG Display oraz Sharp mieli z tym problemy. Jak więc nietrudno zauważyć, choć obie firmy wojują po sądach, tak biznes nadal jest biznesem.
Źródło: CNet