Microsoft nadal milczy na temat sprzedaży Surface. Nie ma się czym pochwalić?
Zdaje się, że Microsoft rzeczywiście nie ma się czym pochwalić i jego Surface zaliczył bardzo kiepski start na rynku. Najlepszym dowodem na ten stan rzeczy jest milczenie giganta z Redmond w sprawie wyników sprzedaży tabletu.
Zdaje się, że Microsoft rzeczywiście nie ma się czym pochwalić i jego Surface zaliczył bardzo kiepski start na rynku. Najlepszym dowodem na ten stan rzeczy jest milczenie giganta z Redmond w sprawie wyników sprzedaży tabletu.
Przeczytaj koniecznie >> Czy Microsoft Surface rzeczywiście jest zbyt drogi?
Microsoft ujawnił własne wyniki finansowe za zeszły kwartał. Zbyt dobrze nie jest, gdyż profit giganta z Redmond był mniejszy niż Apple zaliczyło w tym samym czasie jedynie ze sprzedaży samego iPhone’a. Spodziewaliśmy się jednak, że wraz z wynikami finansowymi zdradzi również pierwsze detale na temat sprzedaży tabletów Surface z Windows RT. Nic takiego jednak się nie wydarzyło… Dlaczego? Z pewnością dlatego, że Microsoft nie ma czym specjalnie się pochwalić. Z wcześniejszych prognoz analityków wynikało, że Surface mógł znaleźć tylko około miliona nabywców. Gwoli przypomnienia, Apple w czwartym kwartale 2012 roku sprzedało prawie 23 miliony iPadów.
Wiemy jednak, że Microsoft zamierza znacznie poprawić dostępność własnego tabletu już w niedługim czasie. Po pierwsze zostanie usprawniona dystrybucja, a ponadto tablet ma trafić na kolejne rynki. Już za dwa tygodnie z kolei do sprzedaży trafi także drugi z modeli, czyli Surface Pro. Ten wariant urządzenia będzie jednak drogi, a jego ceny będą zaczynać się od 899 dolarów, co w Polsce oznaczać będzie wydatek około 4 tysięcy złotych.
Na marginesie starań Microsoftu: ciekawie się zrobi także przy walce na rynku nowych konsol. O Playstation 4 mówi się coraz głośniej…