Udostępnij
Tweetnij

Tylko 200 tysięcy Playbooków w zeszłym kwartale

RIM z pewnością nie ma powodów do zadowolenia. W ostatnim kwartale własnego roku fiskalnego producent sprzedał zaledwie 200 tysięcy sztuk własnego tabletu PC.

RIM z pewnością nie ma powodów do zadowolenia. W ostatnim kwartale własnego roku fiskalnego producent sprzedał zaledwie 200 tysięcy sztuk własnego tabletu PC.

Playbook z pewnością nie jest hitem na rynku tabletów. RIM zamierzało jednak sprzedaż w ostatnim kwartale własnego roku fiskalnego (który zakończył się wraz z 27 sierpnia) około 500 tysięcy tabletów. Niestety, rzeczywistość okazała się być inna i tak producent musiał zadowolić się liczbą niespełna 200 tysięcy egzemplarzy.

To niewiele i jeśli wynik porównamy do wyników sprzedaży iPada, to okazuje się, że tablet RIMa jest kupony 50 razy rzadziej niż urządzenie Apple. Również na rynku smartfonów kanadyjski producent radzi sobie coraz gorzej. Ostatni kwartał zakończył się z wynikiem sprzedaży telefonów w liczbie zaledwie 10 milionów sztuk.

Dawid Długosz

Dziennikarz w branży IT od 2006 roku. Fan produktów firmy Apple. W życiu prywatnym mąż i ojciec trójki dzieci. W serwisie Tablety.pl pełni rolę redaktora prowadzącego. Pasjonat nowych technologii.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij