Udostępnij
Tweetnij

W Q2 sprzedano tylko 2,3 mln tabletów z Windows

Z informacji ujawnionych przez Strategy Analytics wynika, że w drugim kwartale tego roku sprzedano zaledwie 2,3 milionów tabletów, które pracowały w oparciu o okienka Microsoftu.

Z informacji ujawnionych przez Strategy Analytics wynika, że w drugim kwartale tego roku sprzedano zaledwie 2,3 milionów tabletów, które pracowały w oparciu o okienka Microsoftu.

Przeczytaj koniecznie >> Kupujemy tani tablet. Na co zwracać uwagę?

Jaki masz system we własnym tablecie?

Zobacz wyniki

Loading ... Loading ...

Najnowszy raport Strategy Analytics nie pozostawia złudzeń. Microsoft i jego partnerzy sprzętowi sprzedali w drugim kwartale tego roku zaledwie 2,3 mln sztuk tabletów. To 700 tysięcy mniej niż w Q1 2013 roku i znacznie mniej niż konkurencja. Tylko samo Apple sprzedało 14,6 mln iPadów w zeszłym kwartale. Warto jednak dodać, że na rynek w tym czasie i tak trafiło ponad 10 razy więcej tabletów z Windows niż w adekwatnym okresie 2012 roku.

Tablety w Q2 2013

Niestety, nie dysponujemy dokładnymi danymi na temat sprzedaży przez poszczególnych producentów. Z raportów innych firm wiemy jednak, że liderem pozostało Apple, a na drugim miejscu znajduje się Samsung z niewiele gorszym wynikiem.

Źródło: Strategy Analytics

Dawid Długosz

Dziennikarz w branży IT od 2006 roku. Fan produktów firmy Apple. W życiu prywatnym mąż i ojciec trójki dzieci. W serwisie Tablety.pl pełni rolę redaktora prowadzącego. Pasjonat nowych technologii.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij