Udostępnij
Tweetnij

VAIO powraca na rynek, ale nie w barwach Sony

Sony postanowiło sprzedać VAIO w lutym tego roku, ale marka nie umarła i odradza się na nowo. Ale już nie w barwach rodzimej firmy.

Sony VAIO

Sony postanowiło sprzedać VAIO w lutym tego roku, ale marka nie umarła i odradza się na nowo. Ale już nie w barwach rodzimej firmy.

Przeczytaj koniecznie >> Kupujemy tablet. Z Wi-Fi czy 3G?

Gdybyś miał wybrać tylko jedno akcesorium dla tabletu, to co by to było?

Zobacz wyniki

Loading ... Loading ...

Nowym właścicielem VAIO stało się w tym roku JIT (Japan Industrial Partners), które zakupiło dział od Sony. Upłynęło kilka miesięcy i doczekaliśmy się reinkarnacji VAIO. Pierwsze produkty (w postaci laptopów) są już dostępne do kupienia, ale wyłącznie na terenie Japonii i jest mało prawdopodobne, że trafią na inne rynki. Nowe produkty to laptopy VAIO Pro 11 oraz VAIO Pro 13 i seria Fit, które wyposażono w ekrany dotykowe. Co jednak ciekawe, choć z obudowy zniknęło logo Sony, tak urządzenia te są dostępne również w ofercie japońskiego sklepu firmy. Wynika to pewnie z tego, że Sony nadal ma 5% udziałów w VAIO Corporation.

Na koniec warto sobie przypomnieć, że Sony utworzyło markę VAIO już w 1996 roku i została ona sprzedana po 18 latach.

źródło: The Verge

Marcelina Poznańska

Lubię Androida i jestem jego użytkowniczką niemal od samego początku. Nie stronię jednak od innych platform mobilnych. Interesuję się, poza nowymi technologiami, także jazdą konną oraz sportem.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij