Firma z Cupertino przyznała się, że część Apple TV 3. generacji na problemy w przypadku połączeń w sieciach Wi-Fi i zainicjowała program wymiany wadliwych egzemplarzy przystawki.
Przeczytaj koniecznie >> Uruchamiamy gry z iPada na telewizorze
Serwis 9to5mac raportuje, że Apple poinformowało własne oddziały AppleCare oraz partnerów detalicznych, że część egzemplarzy (ale bardzo niewielka) Apple TV trzeciej generacji ma problemy z Wi-Fi. Wspomniane problemy objawiają się między innymi niemożliwością podłączenia do sieci bezprzewodowych lub nagłym zrywaniem połączeń z Wi-Fi. Tym samym Apple uruchomiło program gwarancyjny, w ramach którego klienci mogą liczyć na bezpłatną wymianę wadliwego egzemplarza przystawki na nowy model.
Program wymiany obowiązuje na urządzenia, które zakupiono po marcu zeszłego roku. Wymianie poddawane będą te egzemplarze Apple TV, które zawierają następujące zapiski w oznaczeniu seryjnym.