Udostępnij
Tweetnij

Creative wprowadza do oferty Airwave: bezprzewodowy głośnik Bluetooth z NFC

Creative przedstawia linię bezprzewodowych głośników Airwave, które otwierają nowy rozdział w historii znanego i cenionego od lat producenta. Creative Airwave, nowoczesny głośnik Bluetooth wzbogacony o technologię NFC, wyposażony został w inteligentne dodatki, które nie tylko polepszają wrażenia akustyczne słuchaczy, ale wyraźnie też zwiększają wygodę korzystania z urządzenia. Najnowsza premiera stanowi zapowiedź innowacyjnych rozwiązań, zarówno technologicznych, jak i estetycznych, które Creative zaprezentuje w nadchodzących miesiącach.

Airwave_Blue

Creative przedstawia linię bezprzewodowych głośników Airwave, które otwierają nowy rozdział w historii znanego i cenionego od lat producenta. Creative Airwave, nowoczesny głośnik Bluetooth wzbogacony o technologię NFC, wyposażony został w inteligentne dodatki, które nie tylko polepszają wrażenia akustyczne słuchaczy, ale wyraźnie też zwiększają wygodę korzystania z urządzenia. Najnowsza premiera stanowi zapowiedź innowacyjnych rozwiązań, zarówno technologicznych, jak i estetycznych, które Creative zaprezentuje w nadchodzących miesiącach.

Przeczytaj koniecznie >> Recenzje akcesoriów dla tabletów

Trójkątny kształt ze ściankami pochylonymi pod kątem 30 stopni i ciekawa kolorystyka sprawiają, że Airwave to głośnik, który zwraca na siebie uwagę i w oryginalny sposób ozdabia przestrzeń, w której zostaje umieszczony. Urządzenie dostępne jest w czterech wersjach: czarnej, zielonej, niebieskiej  i różowej. Niewielkie wymiary głośnika – waga nieprzekraczająca 900 gramów przy długości 26  i wysokości 11 centymetrów – ułatwiają nie tylko transport, ale sprawiają, że urządzenie  z powodzeniem wkomponować można nawet w niewielkie przestrzenie.

Creative Airwave to pierwszy głośnik producenta wyposażony w technologię NFC (Near Field Communication), umożliwiającą najszybsze parowanie urządzeń. By rozpocząć odtwarzanie muzyki, wystarczy dotknąć głośnika Airwave smartfonem lub innym urządzeniem mobilnym pracującym w trybie NFC. Ponadto Airwave korzysta ze standardowej technologii Bluetooth, dzięki czemu głośnika używać można również przy pomocy nadajników nieobsługujących technologii NFC. Za przesyłanie dźwięku w najlepszej jakości i bez opóźnień odpowiada kodek aptX, w który wyposażone zostało urządzenie.

Airwave_Group

Kolejnym wygodnym rozwiązaniem jest wykorzystanie złącza micro-USB jako podstawy ładowania baterii głośnika Airwave. Eliminuje to konieczność korzystania z oddzielnej ładowarki – dołączony do zestawu kabel micro USB wystarczy podpiąć do ładowarki smartfonu czy tabletu, ograniczając tym samym ilość źródeł zasilania. Creative Airwave wyposażony został w baterię litowo-polimerową, która po pełnym naładowaniu umożliwia nieprzerwane granie aż do 12 godzin.

Głośnik Airwave wykorzystywać można również jako narzędzie do konferencji telefonicznych. Wbudowany, niewidoczny mikrofon pozwala na wygodne prowadzenie rozmów przy zachowaniu czystego i wyraźnego dźwięku.

Technologie i rozwiązania zastosowane w głośniku Creative Airwave, to:

  • Technologia NFC umożliwiająca najszybsze i najwygodniejsze parowanie głośnika
    z urządzeniem nadawczym za pomocą jednego dotknięcia.
  • Technologia Bluetooth wspierana przed kodeki aptX i SBC, pozwalająca na bezprzewodowe przesyłanie dźwięku w wysokiej jakości, bez opóźnień.
  • Wbudowane wejście analogowe AUX umożliwiające podłączenie głośnika również do urządzeń nadawczych niekorzystających z technologii bezprzewodowych.
  • Wbudowana bateria litowo-polimerowa zapewniająca do 12 godzin nieprzerwanego grania, ładowana za pomocą standardowego złącza micro-USB.
  • Dwa najwyższej klasy pełnozakresowe przetworniki zapewniające niesamowity, wszechobecny dźwięk.
  • Wbudowany, niewidoczny mikrofon pozwalający na wygodne prowadzenie rozmów telefonicznych.
  • Unikatowa, geometryczna konstrukcja oraz cztery wyraziste wersje kolorystyczne odróżniające Creative Airwave od standardowych, prostokątnych głośników.

Głośnik Creative Airwave dostępny będzie w sprzedaży od czerwca 2013 roku. Jego cena wynosić będzie 399 PLN.

Dawid Długosz

Dziennikarz w branży IT od 2006 roku. Fan produktów firmy Apple. W życiu prywatnym mąż i ojciec trójki dzieci. W serwisie Tablety.pl pełni rolę redaktora prowadzącego. Pasjonat nowych technologii.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij