Tim Cook podczas D11 zdradził, że do tej pory jego firma sprzedała ponad 13 milionów sztuk Apple TV. Okazuje się, że to akcesorium w swojej klasie urządzeń nie ma sobie równych i kontroluje 71% rynku.
Przeczytaj koniecznie >> Uruchamiamy gry z iPada na telewizorze
Wczoraj, podczas konferencji D11 Tim Cook, CEO Apple przekazał w wywiadzie, że do tej pory jego firma sprzedała ponad 13 milionów przystawki Apple TV. Tymczasem Philip Elmer-DeWitt z Fortune pokusił się o wyliczenie udziału akcesorium firmy z Cupertino na rynku tego typu urządzeń (z pominięciem konsol do gier). Okazuje się, że Apple TV może pochwalić się udziałem w postaci aż 71%. Drugie miejsce należy do popularnej za oceanem „skrzyneczki” Boku, która sprzedała się w 5 milionach egzemplarzy (27% udział na rynku). Udziały pozostałych akcesoriów tego typu są już marginalne.
Już wkrótce spodziewamy się konkurencji od Samsunga, w postaci przystawki z Androidem – HomeSync, która oferować ma wbudowany dysk twardy, którego Apple TV nie ma.