Samsung Galaxy Gear debiutował w sprzedaży we wrześniu. Okazuje się, że Koreańczycy nie sprzedają średnio dziennie nawet tysiąca sztuk tego akcesorium.
Przeczytaj koniecznie >> Recenzje akcesoriów dla tabletów
Z raportu dziennika Business Korea wynika, że od momentu rynkowej premiery Galaxy Gear, która miała miejsce pod koniec września, Samsung do tej pory sprzedał tylko około 50 tysięcy sztuk tego akcesorium. To daje nam średni wynik każdego dnia w postaci około 800-900 sztuk, a więc bardzo niewiele. Pomimo agresywnej kampanii marketingowej Samsunga.
Dlaczego zegarek Galaxy Gear sprzedaje się tak słabo? Wynika to przede wszystkim z dwóch faktów. Po pierwsze jest to cena na poziomie 300 dolarów (u nas 1199 złotych), a więc bardzo wysoka. Po drugie Gear współpracuje tylko z wybranymi urządzeniami ze stajni Samsunga i nie jest przez to uniwersalnym zegarkiem.
Tak przy okazji zachęcamy was do lektury naszej recenzji Samsunga Galaxy Gear. Z kolei udając się tutaj możecie obejrzeć naszą wideo recenzję tego akcesorium.
Aktualizacja
Samsung zdementował te plotki i stwierdził, że wynik dotyczy tylko rynku koreańskiego. Na całym świecie sprzedano do tej pory ponad 800 tysięcy zegarków Galaxy Gear.
Źródło: Business Korea