Samsung liderem na rynku smart watchy w pierwszym kwartale
Z informacji przekazanych przez Strategy Analytics wynika, że w pierwszym kwartale tego roku Samsung miał udział na rynku smart watchy w postaci ponad 71%!
Z informacji przekazanych przez Strategy Analytics wynika, że w pierwszym kwartale tego roku Samsung miał udział na rynku smart watchy w postaci ponad 71%!
Przeczytaj koniecznie >> Recenzje akcesoriów
Firma Strategy Analytcis podsumowała rynek urządzeń naręcznych, które sprzedano w pierwszym kwartale tego roku. Okazuje się, że liderem rynku smart watchy pozostał Samsung, który w Q1 sprzedał około 500 tysięcy sztuk tego typu akcesoriów i to dało mu udział w postaci aż 71,4%. Pozostali producenci w zeszłym kwartale sprzedali łącznie około 200 tysięcy sztuk inteligentnych zegarków.
Pierwsze miejsce Samsunga wcale nie powinno dziwić. Firma w zeszłym roku dosyć agresywnie zaatakowała innych producentów smart watchy wraz ze swoim Galaxy Gear. Natomiast w tym roku Samsung wprowadził do oferty aż trzy takie urządzenia. Mowa o zegarkach z serii Gear 2 oraz Gear Fit. Na tym nie koniec, bo Koreańczycy przygotowują jeszcze co najmniej jeden nowy smart watch z systemem Android Wear.
Strategy Analytcis prognozuje, że w tym roku na rynek trafi około 3 milionów smart watchy. Dla porównania, w zeszłym roku sprzedano niespełna 2 mln tego typu urządzeń.
źródło: strategy analytiss