Twórcy ZNAPS dopięli celu i sfinalizowali kampanię na Kickstarterze, gdzie ponad miesiąc temu rozpoczęli zbiórkę pieniędzy na magnetyczną wtyczkę dla smartfonów. Akcesorium cieszyło się wielkim zainteresowaniem i powstanie.
Kampania crowdfundingowa dla ZNAPS wystartowała w zeszłym miesiącu i w piątek dobiegła końca. Twórcy akcesorium planowali zebrać co najmniej 125 tysięcy dolarów. Zainteresowanie gadżetem przerosło jednak twórców kilkukrotnie i pod koniec kampanii udało się im zebrać ponad 3 miliony dolarów kanadyjskich. Projekt wsparło ponad 70 tysięcy osób, które zamówiły łącznie ponad 300 tysięcy sztuk ZNAPS. Kampanię w liczbach możecie prześledzić na poniższej infografice.
Gwoli przypomnienia, ZNAPS jest specjalną wtyczką magnetyczną dla smartfonów i tabletów. Zasada jej działania jest bardzo zbliżona do złącza Magsafe z Macbooków. Gadżet składa się z dwóch elementów. Pierwszym jest wtyczka ze złączem microUSB lub Lightning (do wyboru), którą podłączymy do tabletu lub smartfonu, a drugą przejściówka do portu ładowarki. Oba elementy łączą się ze sobą za pomocą złącza magnetycznego.
Rozwiązanie z pewnością jest ciekawe. ZNAPS spotkało się jednak z pewną krytyką, dotyczącą m.in. kompatybilności z iGadżetami. Na szczęście twórcy postarają się o stosowny certyfikat MFi, co obiecano już po zebraniu 2,5 mln dolarów.
źródło: kickstarter