Apple opublikowało cztery nowe spoty reklamowe mające promować drugą generację zegarków Apple Watch. Reklamy zachęcają między innymi do tańca, wyjścia z domu czy biegania. Gigant z Cupertino chce w ten sposób przypomnieć o zbliżających się świętach i o możliwości zakupienia zegarka jako prezentu pod choinkę.
Apple Watch sprzedaje się znakomicie. Przynajmniej tak twierdzi Tim Cook, który postanowił zdementować ostatnie plotki, jakie wypuściła w świat firma analityczna IDC. Prezes giganta z Kalifornii stwierdził, że zegarki są prawdopodobnie jednym z najchętniej kupowanych ostatnio prezentów świątecznych i liczą, że w tym kwartale Apple Watch osiągnie rekordową sprzedaż. W tym z pewnością pomogą najnowsze reklamy, które zostały opublikowane sieci w celu promocji urządzeń. Jest ich w sumie cztery.
Pierwszy z wymienionych spotów telewizyjnych przedstawia Apple Watch z serii Nike+ i zachęca użytkownika do biegania. Na filmie widać, jak użytkownik otwiera prezent i następnie biegnie w trasę, spotykając różne ciekawe rzeczy i sytuacje.
Drugi spot przedstawia drugą generację zegarków. Zachęca przede wszystkim do tańca. Na filmie widzimy, jak użytkowniczka otwiera prezent, a następnie tańczy z przyjaciółmi w sali.
Trzeci spot natomiast zachęca do wychodzenia z domu. Tutaj, w piętnastosekundowym filmie, pokazanych jest nieco więcej funkcji zegarka – użytkownik sprawdza na nim godzinę w deszczu, następnie odbiera SMS-a, a na koniec płaci z pomocą Apple Watch za wybrane przez siebie kwiaty.
Czwarty z filmów zachęca natomiast do gry. Tutaj w spocie uwzględniona została przede wszystkim funkcja monitorowania tętna użytkownika.
Przypomnijmy, że w sprzedaży są dwa rodzaje zegarków Apple – Series 1 oraz Series 2. W pierwszym zmiany dotyczą procesora, w drugim przypadku urządzenie doczekało się między innymi modułu GPS oraz wodoodporności. Series 2 występuje także w wersji Nike+.
Źródło: YouTube