iPod nano i shuffle odchodzą w zapomnienie. Apple wycofuje je ze sprzedaży
Apple bez większych zapowiedzi wycofało dwa swoje urządzenia ze sprzedaży. Są nimi iPod nano oraz shuffle. Aktualnie w ofercie na stronie producenta znajduje się jedynie iPod touch, który kosztuje w najtańszej wersji 990 złotych. Apple oficjalnie potwierdziło, że zawęziło ofertę sprzedaży dla iPodów do jedynie jednego rodzaju urządzenia.
Apple bez większych zapowiedzi wycofało dwa swoje urządzenia ze sprzedaży. Są nimi iPod nano oraz shuffle. Aktualnie w ofercie na stronie producenta znajduje się jedynie iPod touch, który kosztuje w najtańszej wersji 990 złotych. Apple oficjalnie potwierdziło, że zawęziło ofertę sprzedaży dla iPodów do jedynie jednego rodzaju urządzenia.
Jeśli w najbliższych dniach planowaliście zakup iPoda nano lub shuffle, to może was czekać niemiła niespodzianka. Gigant z Cupertino, bez większych zapowiedzi i potwierdzeń, wycofał te urządzenia ze sklepów. Teraz już ich nie zakupicie oficjalną drogą. W ofercie pozostał jedynie iPod touch.
Amerykańska firma wycofała urządzenia ze sprzedaży po cichu. Sytuacje zauważyły zagraniczne media, które zapytały giganta, dlaczego ani nano, ani shuffle nie występują już w oficjalnym sklepie. W odpowiedzi otrzymali potwierdzenie o wycofaniu urządzeń ze sprzedaży. Oferta będzie obejmowała jedynie iPoda touch, który aktualnie można zakupić za 990 zł w najtańszej wersji.
Decyzja giganta raczej nie powinna dziwić. Ostatnia wersja nano została zaprezentowana w 2010 roku, a iPoda shuffle – 2 lata później. Później pojawiały się ewentualnie zmiany kolorów. Jeśli zatem mieliście ochotę zakupić któreś z tych urządzeń, będziecie musieli udać się do sprzedawców zewnętrznych. Przypomnijmy, że na rynku dostępny był także model classic, który został wycofany ze sprzedaży w 2014 roku. Wtedy zdecydowano się na usunięcie urządzenia z oferty ze względu na to, że Apple nie potrafiło już znaleźć części do produkcji tego iPoda.
Zobaczcie również film – iOS 11 – 11 najciekawszych nowości w systemie Apple
Źródło: The Verge