Redmi Watch 2 to nowy smartwatch Xiaomi zaprezentowany w zeszłym miesiącu. W Europie pojawi się wariant z dopiskiem Lite. Tymczasem za nami pierwsza sprzedaż urządzenia w Chinach i tam był to istny hit. Firma zanotowała naprawdę świetne wyniki.
W trakcie pierwszej sprzedaży Redmi Watch 2 w Chinach Xiaomi zanotowało wartość na poziomie ponad 10 mln juanów (ok. 6,21 mln zł). Biorąc pod uwagę, że cena jednej sztuki na starcie wyniosła 349 juanów, to sprzedano blisko 29 tysięcy egzemplarzy. Wynik godny pozazdroszczenia.
Redmi Watch 2 to ciekawy zegarek, który ma 1,6-calowy ekran AMOLED. Następnie mamy funkcję SpO2, czyli monitorowanie natlenienia krwi oraz wbudowany GPS. Ponadto smartwatch jest w stanie monitorować 117 różnych aktywności fizycznych. Specyfikacja techniczna widoczna jest poniżej.
Xiaomi Redmi Watch 2 – specyfikacja techniczna
- 1,6-calowy ekranik AMOLED (320 x 360 pikseli) z funkcją Always on Display
- moduł Bluetooth 5.0
- bateria 225 mAh zapewniająca do 12 dni pracy
- pulsometr + SpO2
- monitorowanie 117 aktywności (17 trybów profesjonalnych)
- GPS/GLONASS
- obudowa odporna na wodę do 5 ATM
- 31 g
Przeczytaj także: Najlepsze darmowe aplikacje do retuszu zdjęć