Udostępnij
Tweetnij

Czy Kindle Fire już spowodował spadek zainteresowania iPadem?

Kindle Fire postrzegany jest przez analityków jako pierwszy poważny konkurent iPada na rynku tabletów. Co ciekawe, gadżet Amazonu prawdopodobnie już teraz przyhamował sprzedaż tabletu Apple’a!


Kindle Fire postrzegany jest przez analityków jako pierwszy poważny konkurent iPada na rynku tabletów. Co ciekawe, gadżet Amazonu prawdopodobnie już teraz przyhamował sprzedaż tabletu Apple’a!

Kindle Fire jeszcze nie zadebiutował (premiera odbędzie się 15 listopada tego roku), ale w przedsprzedaży cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem. Okazuje się, że 26% ankietowanych przez Forbes osób powiedziało, że zamierza wstrzymać się z kupnem iPada do momentu debiutu Kindle Fire. Kolejne 5% już kupiło tablet PC Amazonu lub było bliskie zakupu.

Według raportu News.com sprzedaż iPada została już przyhamowana. Dotychczas spekulowano, że w czwartym kwartale tego roku Apple sprzeda 14-15 milionów iPadów. Sprzedaż może jednak zamknąć się w liczbie 11-12 milionów egzemplarzy, czyli podobnie jak w trzecim kwartale.

sferis.pl - przyjazny sklep internetowy

Dawid Długosz

Dziennikarz w branży IT od 2006 roku. Fan produktów firmy Apple. W życiu prywatnym mąż i ojciec trójki dzieci. W serwisie Tablety.pl pełni rolę redaktora prowadzącego. Pasjonat nowych technologii.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij