Kindle Fire idzie już łeb w łeb z tabletami Samsunga

Zaledwie po dwóch i pół miesiącach od premiery Kindle Fire zdołał zdobyć tyle samo rynku tabletów z Androidem, co urządzenia marki Samsung.

Przeczytaj koniecznie >> iPad jednak spada, Android ma już niemal 40% rynku tabletów

Kindle Fire jest bezapelacyjnie hitem ostatnich miesięcy wśród tabletów z Androidem. Amazon sprzedał od 15 listopada zeszłego roku kilka milionów sztuk urządzenia, co pozwoliło mu w styczniu tego roku uplasować się na tej samej pozycji na rynku, co tablety marki Samsung – wynika z analizy Flurry Analytics.

Obecnie oba tablety mają po 36% rynku komputerów z Androidem. Jeszcze trzy miesiące temu sytuacja wyglądała zupełnie inaczej. Samsung Galaxy Tab miał 63% udziałów, a Kindle Fire zaledwie 3%. Kolejne miesiące zapewne sprawią, że tablet Amazonu definitywnie wysunie się na prowadzenie.

Dawid Długosz: Dziennikarz w branży IT od 2006 roku. Fan produktów firmy Apple. W życiu prywatnym mąż i ojciec trójki dzieci. W serwisie Tablety.pl pełni rolę redaktora prowadzącego. Pasjonat nowych technologii.
Powiązane wpisy
Disqus Comments Loading...

W serwisie wykorzystywane są pliki cookies. Stosujemy je w celach zapewnienia maksymalnej wygody użytkownika oraz do zbierania informacji statystycznych. Jeżeli nie wyrażasz zgody - zmień ustawienia swojej przeglądarki.