Kindle Fire – już 14% udziałów na rynku tabletów
Kindle Fire zaliczył na rynku tabletów fantastyczny start. Gadżet Amazonu zaledwie w półtora miesiąca po debiucie zdeklasował Samsunga i strącił Koreańczyków na trzecią pozycję.
Kindle Fire zaliczył na rynku tabletów fantastyczny start. Gadżet Amazonu zaledwie w półtora miesiąca po debiucie zdeklasował Samsunga i strącił Koreańczyków na trzecią pozycję.
Przeczytaj koniecznie >> iPad jednak spada, Android ma już niemal 40% rynku tabletów
Według najnowszego raportu firmy iSuppli Amazon w czwartym kwartale zeszłego roku sprzedał niemal cztery miliony tabletów, deklasując tym samym Samsunga, który musiał zadowolić się wynikiem 2,14 milionów sztuk. Na kolejnym, czwartym miejscu uplasowało się Barnes & Noble z wynikiem niespełna 2 miliony, a później Asus (612 tysięcy sztuk).
Wynik Amazonu sprawił, że zamówienia realizowane na tablety przyniosły firmie w czwartym kwartale zeszłego roku udział rzędu 14%! Liderem oczywiście pozostaje iPad (57%). Warto jeszcze wspomnieć, że według iSuppli sprzedaż tabletów w zeszłym kwartale wyniosła łącznie 27,1 milionów egzemplarzy.