Udostępnij
Tweetnij

Kindle Fire – już 14% udziałów na rynku tabletów

Kindle Fire zaliczył na rynku tabletów fantastyczny start. Gadżet Amazonu zaledwie w półtora miesiąca po debiucie zdeklasował Samsunga i strącił Koreańczyków na trzecią pozycję.

Kindle Fire zaliczył na rynku tabletów fantastyczny start. Gadżet Amazonu zaledwie w półtora miesiąca po debiucie zdeklasował Samsunga i strącił Koreańczyków na trzecią pozycję.

Przeczytaj koniecznie >> iPad jednak spada, Android ma już niemal 40% rynku tabletów

Według najnowszego raportu firmy iSuppli Amazon w czwartym kwartale zeszłego roku sprzedał niemal cztery miliony tabletów, deklasując tym samym Samsunga, który musiał zadowolić się wynikiem 2,14 milionów sztuk. Na kolejnym, czwartym miejscu uplasowało się Barnes & Noble z wynikiem niespełna 2 miliony, a później Asus (612 tysięcy sztuk).

Wynik Amazonu sprawił, że zamówienia realizowane na tablety przyniosły firmie w czwartym kwartale zeszłego roku udział rzędu 14%! Liderem oczywiście pozostaje iPad (57%). Warto jeszcze wspomnieć, że według iSuppli sprzedaż tabletów w zeszłym kwartale wyniosła łącznie 27,1 milionów egzemplarzy.

sferis.pl - przyjazny sklep internetowy

Dawid Długosz

Dziennikarz w branży IT od 2006 roku. Fan produktów firmy Apple. W życiu prywatnym mąż i ojciec trójki dzieci. W serwisie Tablety.pl pełni rolę redaktora prowadzącego. Pasjonat nowych technologii.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij