Kindle Fire – już 14% udziałów na rynku tabletów

Kindle Fire zaliczył na rynku tabletów fantastyczny start. Gadżet Amazonu zaledwie w półtora miesiąca po debiucie zdeklasował Samsunga i strącił Koreańczyków na trzecią pozycję.

Przeczytaj koniecznie >> iPad jednak spada, Android ma już niemal 40% rynku tabletów

Według najnowszego raportu firmy iSuppli Amazon w czwartym kwartale zeszłego roku sprzedał niemal cztery miliony tabletów, deklasując tym samym Samsunga, który musiał zadowolić się wynikiem 2,14 milionów sztuk. Na kolejnym, czwartym miejscu uplasowało się Barnes & Noble z wynikiem niespełna 2 miliony, a później Asus (612 tysięcy sztuk).

Wynik Amazonu sprawił, że zamówienia realizowane na tablety przyniosły firmie w czwartym kwartale zeszłego roku udział rzędu 14%! Liderem oczywiście pozostaje iPad (57%). Warto jeszcze wspomnieć, że według iSuppli sprzedaż tabletów w zeszłym kwartale wyniosła łącznie 27,1 milionów egzemplarzy.

Dawid Długosz: Dziennikarz w branży IT od 2006 roku. Fan produktów firmy Apple. W życiu prywatnym mąż i ojciec trójki dzieci. W serwisie Tablety.pl pełni rolę redaktora prowadzącego. Pasjonat nowych technologii.
Powiązane wpisy
Disqus Comments Loading...

W serwisie wykorzystywane są pliki cookies. Stosujemy je w celach zapewnienia maksymalnej wygody użytkownika oraz do zbierania informacji statystycznych. Jeżeli nie wyrażasz zgody - zmień ustawienia swojej przeglądarki.