Program „Zero Problemu” cieszy się wielkim powodzeniem. Nic więc dziwnego, że gwarancją zostały objęte również tablety Toshiby.
Przeczytaj koniecznie >> Jakie tablety kupujemy? Te tanie!
„Zero Problemu” jest jednym z punktów gwarancji Toshiby, która obejmowała do tej pory komputery firmy. Producent wychodzi jednak naprzeciw oczekiwaniom klientów i rozszerzył program również na tablety i telewizory. Jeśli więc zakupicie pomiędzy 16 kwietnia, a 30 września tego roku jeden z tabletów Toshiby, to możecie liczyć na bezpłatną pomoc, gdy zdarzy wam się jedno z poniższych:
- przypadkowe uszkodzenie sprzętu, jak niezamierzone upuszczenie, uderzenie czy zalanie płynem, uniemożliwiające jego poprawne funkcjonowanie – Toshiba naprawia urządzenie za darmo.
- kradzież sprzętu, potwierdzona odpowiednim zaświadczeniem z policji – Toshiba zapewnia nowy produkt w miejsce skradzionego.
- utrata danych, na przykład w wyniku fizycznego uszkodzenia, błędu oprogramowania czy ataku wirusów – Toshiba odzyskuje utracone dane i dostarcza je na nowym dysku twardym.
Nikt z was chyba nie będzie z tego powodu narzekał? ;-) Na uwagę zasługuje jednak fakt, że roszczenie danego typu można zgłosić tylko jeden raz w roku.