Kindle Fire: będzie tańszy, ale w zamian zgodzisz się na… reklamy?
Podobną politykę Amazon stosuje już w czytnikach Kindle i całkiem możliwe, że wkrótce doczekamy się również tańszego tabletu od giganta rynku e-commerce. Będzie tylko jedno „ale”. Zgodzimy się na wyświetlanie reklam.
Podobną politykę Amazon stosuje już w czytnikach Kindle i całkiem możliwe, że wkrótce doczekamy się również tańszego tabletu od giganta rynku e-commerce. Będzie tylko jedno „ale”. Zgodzimy się na wyświetlanie reklam.
Przeczytaj koniecznie >> Jakie tablety kupujemy? Te tanie
Kindle Fire już jest tanim tabletem. Kosztuje zaledwie 199 dolarów. Całkiem możliwe jednak, że wkrótce będzie on oferowany przez Amazon w jeszcze niższej cenie. Serwis AdAge raportuje, że gigant rynku e-commerce zamierza wprowadzić na pokład tabletu podobne rozwiązanie, co w czytnikach Kindle. Mowa oczywiście o reklamach, na wyświetlanie których godzimy się kupując urządzenie w niższej cenie.
Dla przykładu, czytnik Kindle „z reklamami” jest tańszy o 30 dolarów. Wprowadzenie rozwiązania na pokład Kindle Fire mogłoby zaskutkować obniżeniem ceny tabletu nawet poniżej kwoty 150 dolarów. Na szczęście reklamy w Kindle nie są nachalne. Kupilibyście tablet taniej i zgodzilibyście się w zamian na wyświetlanie reklam?