Udostępnij
Tweetnij

Kindle Fire: będzie tańszy, ale w zamian zgodzisz się na… reklamy?

Podobną politykę Amazon stosuje już w czytnikach Kindle i całkiem możliwe, że wkrótce doczekamy się również tańszego tabletu od giganta rynku e-commerce. Będzie tylko jedno „ale”. Zgodzimy się na wyświetlanie reklam.

Podobną politykę Amazon stosuje już w czytnikach Kindle i całkiem możliwe, że wkrótce doczekamy się również tańszego tabletu od giganta rynku e-commerce. Będzie tylko jedno „ale”. Zgodzimy się na wyświetlanie reklam.

Przeczytaj koniecznie >> Jakie tablety kupujemy? Te tanie

Kindle Fire już jest tanim tabletem. Kosztuje zaledwie 199 dolarów. Całkiem możliwe jednak, że wkrótce będzie on oferowany przez Amazon w jeszcze niższej cenie. Serwis AdAge raportuje, że gigant rynku e-commerce zamierza wprowadzić na pokład tabletu podobne rozwiązanie, co w czytnikach Kindle. Mowa oczywiście o reklamach, na wyświetlanie których godzimy się kupując urządzenie w niższej cenie.

Dla przykładu, czytnik Kindle „z reklamami” jest tańszy o 30 dolarów. Wprowadzenie rozwiązania na pokład Kindle Fire mogłoby zaskutkować obniżeniem ceny tabletu nawet poniżej kwoty 150 dolarów. Na szczęście reklamy w Kindle nie są nachalne. Kupilibyście tablet taniej i zgodzilibyście się w zamian na wyświetlanie reklam?


Dawid Długosz

Dziennikarz w branży IT od 2006 roku. Fan produktów firmy Apple. W życiu prywatnym mąż i ojciec trójki dzieci. W serwisie Tablety.pl pełni rolę redaktora prowadzącego. Pasjonat nowych technologii.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij