Tak duży skok w wynikach sprzedaży tabletów w pierwszym kwartale tego roku zawdzięczamy oczywiście nowemu iPadowi, który to głównie przyczynił się do napędzenia popytu.
Przeczytaj koniecznie >> Jakie tablety kupujemy? Te tanie
Najnowszy raport firmy Display Search nie pozostawia złudzeń. Kupujemy coraz częściej tablety. Do tego stopnia, że sprzedaż tego typu urządzeń w pierwszym kwartale tego roku wzrosła względem adekwatnego okresu sprzed rok aż o 124%! Oczywiście liderem jest iPad, który dzierży palmę pierwszeństwa z wynikiem aż 62,8% udziałów na rynku.
Drugie miejsce przypadło Samsungowi, który sprzedał 1,6 milionów tabletów (7,5% rynku). Na trzecie miejsce spadł Amazon, który zdołał sprzedać niespełna milion Kindle Fire w minionym kwartale. RIM oraz Asus, którzy uplasowali się na kolejnych pozycjach mogą pochwalić się sprzedażą na poziomie 500 tysięcy sztuk własnych tabletów.