Udostępnij
Tweetnij

Amazon: po prezentacji iPada mini sprzedaż naszych tabletów… wzrosła!

Choć w zasadzie powinniśmy mieć do czynienia z odwrotną sytuacją, tak okazało się, że iPad mini w ogóle „nie zaszkodził” nowym Kindle Fire HD. Wręcz przeciwnie, sprzedaż tabletów Amazonu wzrosła.

Choć w zasadzie powinniśmy mieć do czynienia z odwrotną sytuacją, tak okazało się, że iPad mini w ogóle „nie zaszkodził” nowym Kindle Fire HD. Wręcz przeciwnie, sprzedaż tabletów Amazonu wzrosła.

Przeczytaj koniecznie >> 10 najlepszych trików na tablety z Androidem

Apple zaprezentowało iPada mini niecały tydzień temu. Oczywiście nowy tablet z iOS zaprojektowano przede wszystkim w celu zwiększenia własnych możliwości z zakresu konkurowania na rynku tańszych dachówek. iPad mini miał być bezpośrednim konkurentem dla Nexusa 7 czy Kindle Fire HD od Amazonu. Czy tak się jednak rzeczywiście stało…?

Okazuje się, że nie! Nie ukrywajmy, ale iPad mini jest dużo droższy niż 7-calowy Kindle Fire HD (329 vs 199 dolarów). Jeden z przedstawicieli Amazonu w wywiadzie dla serwisu AllThingsD ujawnił, że w momencie prezentacji iPada mini sprzedaż Kindle Fire HD… wzrosła i ustanowiono najlepszy wynik od momentu uruchomienia preorderu. Ciekawe? Nawet bardzo. Dobra passa może jednak długo nie potrwać.

Dawid Długosz

Dziennikarz w branży IT od 2006 roku. Fan produktów firmy Apple. W życiu prywatnym mąż i ojciec trójki dzieci. W serwisie Tablety.pl pełni rolę redaktora prowadzącego. Pasjonat nowych technologii.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij