Amazon: po prezentacji iPada mini sprzedaż naszych tabletów… wzrosła!
Choć w zasadzie powinniśmy mieć do czynienia z odwrotną sytuacją, tak okazało się, że iPad mini w ogóle „nie zaszkodził” nowym Kindle Fire HD. Wręcz przeciwnie, sprzedaż tabletów Amazonu wzrosła.
Choć w zasadzie powinniśmy mieć do czynienia z odwrotną sytuacją, tak okazało się, że iPad mini w ogóle „nie zaszkodził” nowym Kindle Fire HD. Wręcz przeciwnie, sprzedaż tabletów Amazonu wzrosła.
Przeczytaj koniecznie >> 10 najlepszych trików na tablety z Androidem
Apple zaprezentowało iPada mini niecały tydzień temu. Oczywiście nowy tablet z iOS zaprojektowano przede wszystkim w celu zwiększenia własnych możliwości z zakresu konkurowania na rynku tańszych dachówek. iPad mini miał być bezpośrednim konkurentem dla Nexusa 7 czy Kindle Fire HD od Amazonu. Czy tak się jednak rzeczywiście stało…?
Okazuje się, że nie! Nie ukrywajmy, ale iPad mini jest dużo droższy niż 7-calowy Kindle Fire HD (329 vs 199 dolarów). Jeden z przedstawicieli Amazonu w wywiadzie dla serwisu AllThingsD ujawnił, że w momencie prezentacji iPada mini sprzedaż Kindle Fire HD… wzrosła i ustanowiono najlepszy wynik od momentu uruchomienia preorderu. Ciekawe? Nawet bardzo. Dobra passa może jednak długo nie potrwać.