Colorovo wyróżnione nagrodą „Dobry Produkt 2012”
Marka Colorovo (za którą ukrywa się między innymi tablet CityTab) zdobyła prestiżową nagrodę – „Dobry Produkt 2012) w kategorii wybór konsumentów. Nagroda została przyznana na podstawie analizy Ogólnopolskiego Badania Postaw i Preferencji Konsumenckich.
Marka Colorovo (za którą ukrywa się między innymi tablet CityTab) zdobyła prestiżową nagrodę – „Dobry Produkt 2012) w kategorii wybór konsumentów. Nagroda została przyznana na podstawie analizy Ogólnopolskiego Badania Postaw i Preferencji Konsumenckich.
Przeczytaj koniecznie >> 10 najciekawszych trików na tablety z Androidem
Poniżej znajdziecie oficjalny komunikat prasowy producenta w tej sprawie.
„Już po raz trzeci redakcja Dziennika Gazety Prawnej zrealizowała Ogólnopolskie Badania Postaw i Preferencji Konsumentów „Dobry Produkt – Wybór Konsumentów”. Celem badania jest poszukiwanie i wskazanie najlepszych, najbardziej popularnych oraz najchętniej wybieranych przez konsumentów produktów w poszczególnych kategoriach. Laureaci wyłaniani są w oparciu o badania realizowane metodą komputerowo wspomaganych sondaży, techniką wywiadu telefonicznego (CATI). Respondenci odpowiadali na pytanie: które marki produktów uważają za dobre w danej kategorii, godne zaufania i wysokiej jakości. Produkty o najwyższej liczbie wskazań, a co za tym idzie o największej popularności wśród ankietowanych otrzymują tytuł „Dobry Produkt 2012 – Wybór Konsumentów”. Patronat nad badaniem objął Instytut Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk.
„Otrzymanie tytułu „Dobry Produkt 2012 – Wybór Konsumentów” pozwala potwierdzić status marki i jej właściciela jako lidera w swojej branży, a także jest uznaniem dla najwyższej jakości reprezentowanej przez produkt. Ponadto wyróżnienie jest czytelnym sygnałem, że nagrodzona marka ma status budzącej zaufanie i posiadającej niekwestionowaną renomę, a także stanowi skuteczną pomoc w działaniach marketingowych i wizerunkowych firmy” – Tomasz Popławski, Dziennik Gazeta Prawna.
W przypadku marki Colorovo Klienci wskazywali na wiele różnych produktów: materiały eksploatacyjne, artykuły czyszczące oraz tablety. W związku z czym „tytuł” został przyznany dla całej marki, a nie, jak to zwykle bywa, dla konkretnego produktu.
„Cieszymy się z otrzymanego wyróżnienia. Nagroda „Dobry produkt” jest szczególnie ważna ze względu na fakt, iż jurorami w tym konkursie są nasi klienci. Dzięki temu możemy poznać ich bezpośrednią opinię, gusta i oczekiwania. To dla nas nie tylko docenienie naszej pracy, ale również zielone światło na rozszerzanie oferty i wprowadzanie kolejnych grup produktowych, które już niebawem zostaną zaprezentowane” – mówi Piotr Blachowski odpowiedzialny za marketing marki.„