Nowy tablet, który przygotował Samsung we współpracy z Google – Nexus 10, choć zachwyca parametrami, a przede wszystkim wyświetlaczem dotykowym, tak niespecjalnie cieszy się dużym zainteresowaniem.
Przeczytaj koniecznie >> 10 najciekawszych trików na tablety z Androidem
Nexus 10 zadebiutował na pierwszych rynkach w listopadzie zeszłego roku, a od początku tego roku dostępny jest również w Polsce. Urządzenie zachwyca przede wszystkim niesamowitym wyświetlaczem dotykowym o rozdzielczości 2560 x 1600 pikseli. Mimo to wszystko wskazuje na to, że nie zaskarbił sobie serc użytkowników.
Z informacji ujawnionych przez serwis TechCrunch wynika, że na świecie jest około 6,8 milionów tabletów z logo Nexus na obudowie. Okazuje się jednak, że tylko 10% z nich, a więc około 680 tysięcy jest Nexusem 10. Pozostałe 90% stanowią oczywiście 7-calowe modele od Asusa. Dla porównania, Apple w pierwsze dwa miesiące po wprowadzeniu do oferty iPada mini sprzedało około 10 milionów sztuk tabletu. Zdaje się więc, że Samsung zaliczył wpadkę. I rzeczywiście, Koreańczycy nigdy nie pochwalili się wynikami sprzedaży Nexusa 10. Teraz wiemy dlaczego…