Udostępnij
Tweetnij

KIANO ASSISTANCE, czyli naprawa tabletów od Kiano w 5 dni

Firma Kiano znana jest z dbania o własnych klientów i tym bardziej cieszy fakt uruchomienia nowej usługi – „KIANO ASSISTANCE”, w ramach której użytkownicy tabletu Core 10.1 3G mogą liczyć na naprawę gwarancyjną w przeciągu 5 dni oraz konsultanta.

KIANO ASSISTANCE

Firma Kiano znana jest z dbania o własnych klientów i tym bardziej cieszy fakt uruchomienia nowej usługi – „KIANO ASSISTANCE”, w ramach której użytkownicy tabletu Core 10.1 3G mogą liczyć na naprawę gwarancyjną w przeciągu 5 dni oraz konsultanta.

Przeczytaj koniecznie >> Kupujemy tani tablet. Na co zwracać uwagę?

Jaki masz system we własnym tablecie?

Zobacz wyniki

Loading ... Loading ...

Nowa usługa Kiano zostanie uruchomiona 15 czerwca tego roku, a poniżej znajdziecie oficjalny komunikat prasowy producenta w tej sprawie.

Tablet Core 10.1 3G cieszy się sporym zainteresowaniem na rynku tabletów. Jest to mocny, szybki i elegancki sprzęt z wbudowanym modemem 3G.

W trosce o klientów już posiadających ten model, jak i o takich, którzy rozważają zakup, firma Kiano wprowadza usługę KIANO ASSISTANCE.                         

Jakich udogodnień mogą spodziewać się użytkownicy Kiano Cre 10.1 3G? Przede wszystkim GWARANCJA SERWISU W 5 dni roboczych. To wyjątkowo krótki czas serwisu, ponadto klienci korzystają z systemu gwarancji door-to-door.

Aby komfort użytkowania Kiano Core 10.1 3G był jeszcze wyższy firma Kiano w ramach Kiano Assistance wprowadza kontakt  z dedykowanym KONSULTANTEM. Klient po zarejestrowaniu się w panelu Kiano, otrzymuje kontakt do swojego konsultanta, z którym może telefonicznie skonsultować  się w każdej sprawie dotyczącej  Core 10.1 3G  tj. obsługi technicznej, sprawdzenie statusu reklamacji czy też po prostu rozmowy o produkcie.

Kiano Assistance objęte będą wszystkie sztuki Core 10.1 3G niezależnie od daty zakupu.

„Pragniemy, aby nasi klienci prócz radości z posiadania mocnego i po prostu fajnego tabletu, mieli też pewność, że w razie jakichkolwiek pytań czy wątpliwości mogą się do nas zwrócić i uzyskają wyczerpującą odpowiedź oraz pomoc” – mówi Małgorzata Opczowska, specjalista ds. Marketingu firmy Kiano.

Dawid Długosz

Dziennikarz w branży IT od 2006 roku. Fan produktów firmy Apple. W życiu prywatnym mąż i ojciec trójki dzieci. W serwisie Tablety.pl pełni rolę redaktora prowadzącego. Pasjonat nowych technologii.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij