Firma Kiano znana jest z dbania o własnych klientów i tym bardziej cieszy fakt uruchomienia nowej usługi – „KIANO ASSISTANCE”, w ramach której użytkownicy tabletu Core 10.1 3G mogą liczyć na naprawę gwarancyjną w przeciągu 5 dni oraz konsultanta.
Przeczytaj koniecznie >> Kupujemy tani tablet. Na co zwracać uwagę?
Nowa usługa Kiano zostanie uruchomiona 15 czerwca tego roku, a poniżej znajdziecie oficjalny komunikat prasowy producenta w tej sprawie.
Tablet Core 10.1 3G cieszy się sporym zainteresowaniem na rynku tabletów. Jest to mocny, szybki i elegancki sprzęt z wbudowanym modemem 3G.
W trosce o klientów już posiadających ten model, jak i o takich, którzy rozważają zakup, firma Kiano wprowadza usługę KIANO ASSISTANCE.
Jakich udogodnień mogą spodziewać się użytkownicy Kiano Cre 10.1 3G? Przede wszystkim GWARANCJA SERWISU W 5 dni roboczych. To wyjątkowo krótki czas serwisu, ponadto klienci korzystają z systemu gwarancji door-to-door.
Aby komfort użytkowania Kiano Core 10.1 3G był jeszcze wyższy firma Kiano w ramach Kiano Assistance wprowadza kontakt z dedykowanym KONSULTANTEM. Klient po zarejestrowaniu się w panelu Kiano, otrzymuje kontakt do swojego konsultanta, z którym może telefonicznie skonsultować się w każdej sprawie dotyczącej Core 10.1 3G tj. obsługi technicznej, sprawdzenie statusu reklamacji czy też po prostu rozmowy o produkcie.
Kiano Assistance objęte będą wszystkie sztuki Core 10.1 3G niezależnie od daty zakupu.
„Pragniemy, aby nasi klienci prócz radości z posiadania mocnego i po prostu fajnego tabletu, mieli też pewność, że w razie jakichkolwiek pytań czy wątpliwości mogą się do nas zwrócić i uzyskają wyczerpującą odpowiedź oraz pomoc” – mówi Małgorzata Opczowska, specjalista ds. Marketingu firmy Kiano.