Samsung redukuje zamówienia na komponenty dla 10-calowych tabletów
Mniejsze, 7- i 8-calowe tablety internetowe coraz bardziej kanibalizują modele z większymi wyświetlaczami. Samsung zdaje sobie z tego sprawę i rozpoczął redukować zamówienia na komponenty do 10-calowych modeli.
Mniejsze, 7- i 8-calowe tablety internetowe coraz bardziej kanibalizują modele z większymi wyświetlaczami. Samsung zdaje sobie z tego sprawę i rozpoczął redukować zamówienia na komponenty do 10-calowych modeli.
Przeczytaj koniecznie >> Rynek tabletów w Q2 wg IDC: Apple traci, a Android się umacnia
Nie ukrywajmy, ale czasy, gdy na rynku rządził 9,7-calowy iPad odeszły już w zapomnienie. Z wyliczeń firmy analitycznej Canalys wynika, że 68% wszystkich sprzedanych w drugim kwartale tego roku tabletów było wyposażonych w mniejsze wyświetlacze niż 9″.
Serwis Digitimes informuje, że Samsung dostrzegł ten „problem” i już rozpoczął redukować u partnerów zamówienia na komponenty do 10-calowych tabletów internetowych. To oznacza, że zainteresowanie nimi jest coraz mniejsze, a klienci wolą mniejsze – 7- i 8-calowe modele.
Co jednak ciekawe, wiemy, że Samsung przygotowuje nowy tablet z 10,1-calowym ekranem, a nawet model z wyświetlaczem o przekątnej około 12″!
Źródło: Digitimes