Najnowsza analiza firmy J.D. Power nie pozostawia złudzeń. Użytkownicy tabletów Samsunga są bardziej z nich zadowoleni niż właściciele iPadów.
Przeczytaj koniecznie >> Baterie w tabletach. Z czym to się je?
Badanie zostało przeprowadzone w Stanach Zjednoczonych na 3375 użytkownikach tabletów, gdzie ankietowani musieli określić własną satysfakcję wśród pięciu kategorii: wydajność (26%); użyteczność (22%); stylistyka i design (19%); funkcjonalność (17%); cena (16%).
Wyniki analizy są co najmniej ciekawe. Okazuje się, że najlepiej w zestawieniu wypadły tablety Samsunga z wynikiem 835 punktów. Na drugim miejscu znalazło się Apple (z niewiele gorszym wynikiem w postaci 833 punktów), a na trzecim Amazon. Warto dodać, że ogólne zadowolenie użytkowników tabletów internetowych wyklarowało się na 821 punktów (na 1000 możliwych).
W raporcie J.D. Power dowiadujemy się również, że Amerykanie częściej kupują tablety w zwykłych sklepach (59%) niż online (41%).
Źródło: sammobile