Samsung stawia na tablety dla dzieci i robi to dobrze
Zdaje się, że tablety dla najmłodszych, to ciągle nienasycony rynek i Samsung doskonale zdaje sobie z tego sprawę. Tablety dla dzieci od Koreańczyków mogą stanowić dla chińskich producentów niemały orzech do zgryzienia.
Zdaje się, że tablety dla najmłodszych, to ciągle nienasycony rynek i Samsung doskonale zdaje sobie z tego sprawę. Tablety dla dzieci od Koreańczyków mogą stanowić dla chińskich producentów niemały orzech do zgryzienia.
Przeczytaj koniecznie >> Kupujemy tablet do nauki dla dziecka. Na co zwracać uwagę?
Do niedawna znalezienie typowego tabletu internetowego dla dziecka, który mógłby pochwalić się nieco solidniejszą specyfikacją techniczną niż 1-rdzeniowy procesor oraz 7-calowy ekran o rozdzielczości 800 x 480 pikseli, było dosyć trudnym zadaniem. Wynika to z faktu, że większość tego typu urządzeń pochodzi z chińskich fabryk i są to tak zwane tablety z najniższej półki cenowej. Tymczasem Samsung wprowadzając do oferty Galaxy Tab 3 Kids dał rodzicom wybór. W cenie 900 złotych otrzymujemy naprawdę solidnie wyposażony tablet dla dziecka, który jest niewiele droższy od „zwykłego” Galaxy Tab 3 7.0.
Serwis Digitimes informuje, że w ten sposób Samsung ma szansę zagarnąć dla siebie ciut rynku tego typu urządzeń i tym samym osłabić udziały chińskich producentów. Zdaje się, że Koreańczycy dobrze wiedzą co robią i już tutaj znaleźli dla siebie miejsce. Najlepszym dowodem, który to potwierdza jest wprowadzenie do oferty jeszcze jednego modelu dla dzieci – Galaxy Tab 3 7.0 Disney Edition.
Czy więc Samsung ma szansę dokonać na rynku tabletów dla dzieci małej rewolucji? Jest to całkiem możliwe. Możemy się spodziewać, że już w przyszłym roku Koreańczycy konsekwentnie będą podążać tą ścieżką i zaproponują nowe modele tabletów dla najmłodszych.
Źródło: Digitimes