Koreańskie media informują, że Samsung sprzedał w tym roku ponad 40 mln tabletów internetowych, a więc o 250% więcej niż rok temu!
Przeczytaj koniecznie >> Kupujemy tablet do gier za mniej niż tysiąc złotych. Na co zwracać uwagę?
Koniec roku dobiega końca i wkrótce poznamy oficjalne wyniki sprzedaży tabletów internetowych za ostatnie 12 miesięcy, a tymczasem w sieci pojawiają się prognozy.
FNN News informuje, że w 2013 roku Samsung sprzedał łącznie ponad 40 mln tabletów. Najwięcej w obecnym kwartale, gdzie liczba zrealizowanych zamówień przekroczyła wartość 12 mln. Było to możliwe głównie dzięki premierze udanego Galaxy Note 10.1 2014 Edition i licznym promocjom cenowym na urządzenia z serii Galaxy Tab 3.
W zeszłym roku Samsung sprzedał „tylko” 16,6 mln tabletów, a więc w tym zaliczył wzrost sprzedaży na poziomie aż 250%. Tak świetny wynik oznacza, że Koreańczycy nadal pozostają numerem 2 na rynku tabletów, zaraz po Apple.
Źródło: FNN News