Tesco pochwaliło się, że jego tablet internetowy Hudl sprzedał się w ilości 400 tysięcy egzemplarzy – w czasie zaledwie trzech miesięcy!
Przeczytaj koniecznie >> 10 najlepszych trików na tablety z Androidem
Tesco wprowadziło do oferty swój tablet internetowy Hudl w zeszłym kwartale i właśnie pochwaliło się kolejnymi wynikami sprzedaży tego urządzenia. Tablet w trzy miesiące sprzedał się w ilości ponad 400 tysięcy sztuk.
Gwoli przypomnienia, Hudl wyposażono w 7-calowy wyświetlacz o dosyć wysokiej rozdzielczości 1440 x 900 pikseli, 1 GB pamięci operacyjnej RAM, 4-rdzeniowy procesor taktowany zegarem 1,5 GHz i 16 GB pamięci na dane, które można rozszerzyć za pomocą kart microSD. Ponadto urządzenie oferuje Wi-Fi, Bluetootha, GPS, dwa głośniki, wideokamerkę, aparat fotograficzny, złącze microHDMI i baterię, które wedle zapewnień producenta zapewnia do 9 godzin pracy.
Urządzenie pracuje w oparciu o Androida 4.2.2 Jelly Bean i zostało wyceniono w Wielkiej Brytanii na 119 funtów. Tablet można zakupić w 4 wariantach kolorystycznych, w tym niebieskim, czerwonym, czarnym oraz fioletowym.
Źródło: Engadget