Samsung przygotowuje tablety z 20″ ekranami dla użytkowników biznesowych
Samsung zamierza spróbować szczęścia w kolejnym segmencie tabletów internetowych. Tym razem na rynku urządzeń z ekranami o przekątnej około 20 cali.
Samsung zamierza spróbować szczęścia w kolejnym segmencie tabletów internetowych. Tym razem na rynku urządzeń z ekranami o przekątnej około 20 cali.
Przeczytaj koniecznie >> Kupujemy tablet. Z Wi-Fi czy 3G?
Samsung zamierza w tym roku bardziej skupić się na rynku tabletów internetowych. Począwszy od najtańszych urządzeń w przedziale do 130 dolarów, na zaawansowanych modelach z 12,2-calowymi matrycami skończywszy. To jednak nie wszystko, co możemy spodziewać się w najbliższym czasie po koreańskiej firmie.
Koreański ZDNet informuje, że Samsung zamierza wejść także na rynek większych tabletów internetowych – z ekranami o przekątnej około 20 cali. Będą to modele z wyświetlaczami o rozdzielczości 2K lub 4K i będą dedykowane przede wszystkim sektorowi biznesowemu oraz zastosowaniom profesjonalnym.
Czy tego typu urządzenia mają szansę pomóc Samsungowi w drodze do objęcia lidera rynku tabletów? Jest to całkiem możliwe. Tabletowe portfolio Koreańczyków powiększa się z roku na rok o coraz ciekawsze urządzenia, które doceniają klienci. 20-calowe tablety z pewnością nie będą tymi najlepiej się sprzedającymi, ale sprawią, że pozycja Samsunga powinna się jeszcze bardziej umocnić.
Warto dodać, że jeszcze w tym roku spodziewamy się także nowych tabletów z serii Galaxy Tab. Być może są to modele ukrywające się pod nazwą kodową SM-T53X, o których wspominaliśmy wam wczoraj.
Źródło: ZDNet