Samsung przygotowuje tablety z 20″ ekranami dla użytkowników biznesowych

Logo firmy Samsung

Logo firmy SamsungLogo firmy Samsung

Samsung zamierza spróbować szczęścia w kolejnym segmencie tabletów internetowych. Tym razem na rynku urządzeń z ekranami o przekątnej około 20 cali.

Przeczytaj koniecznie >> Kupujemy tablet. Z Wi-Fi czy 3G?

Loading ... Loading ...

Samsung zamierza w tym roku bardziej skupić się na rynku tabletów internetowych. Począwszy od najtańszych urządzeń w przedziale do 130 dolarów, na zaawansowanych modelach z 12,2-calowymi matrycami skończywszy. To jednak nie wszystko, co możemy spodziewać się w najbliższym czasie po koreańskiej firmie.

Koreański ZDNet informuje, że Samsung zamierza wejść także na rynek większych tabletów internetowych – z ekranami o przekątnej około 20 cali. Będą to modele z wyświetlaczami o rozdzielczości 2K lub 4K i będą dedykowane przede wszystkim sektorowi biznesowemu oraz zastosowaniom profesjonalnym.

Czy tego typu urządzenia mają szansę pomóc Samsungowi w drodze do objęcia lidera rynku tabletów? Jest to całkiem możliwe. Tabletowe portfolio Koreańczyków powiększa się z roku na rok o coraz ciekawsze urządzenia, które doceniają klienci. 20-calowe tablety z pewnością nie będą tymi najlepiej się sprzedającymi, ale sprawią, że pozycja Samsunga powinna się jeszcze bardziej umocnić.

Warto dodać, że jeszcze w tym roku spodziewamy się także nowych tabletów z serii Galaxy Tab. Być może są to modele ukrywające się pod nazwą kodową SM-T53X, o których wspominaliśmy wam wczoraj.

Źródło: ZDNet

Marcelina Poznańska: Lubię Androida i jestem jego użytkowniczką niemal od samego początku. Nie stronię jednak od innych platform mobilnych. Interesuję się, poza nowymi technologiami, także jazdą konną oraz sportem.
Powiązane wpisy
Disqus Comments Loading...
whatsapp
line