Udział 7″ i 8″ tabletów w 2014 roku spadnie o prawie 15%
Z najnowszego raportu opublikowanego przez serwis Digitimes wynika, że małe tablety internetowe (z ekranami o przekątnej 7 i 8 cali) stracą w tym roku na rynku niespełna 15% udziałów.
Z najnowszego raportu opublikowanego przez serwis Digitimes wynika, że małe tablety internetowe (z ekranami o przekątnej 7 i 8 cali) stracą w tym roku na rynku niespełna 15% udziałów.
Przeczytaj koniecznie >> Poradniki w serwisie Tablety.pl
W zeszłym roku około 70% wszystkich sprzedanych tabletów internetowych stanowiły urządzenia z ekranami o przekątnej około 7 i 8 cali. Okazuje się jednak, że w tym roku udział takich tabletów ma spaść do około 56% – raportuje serwis Digitimes.
Mniejszy udział 7 i 8 calowych tabletów ma wynikać przede wszystkim z rosnącego zapotrzebowania na phablety oraz mniejsze ceny tabletów wyposażonych w ekrany o większej przekątnej.
W tym samym raporcie czytamy, że w tym roku na rynku pojawi się mimo wszystko więcej 8-calowych tabletów. Ponadto wielu producentów zamierza pójść w ślady Samsunga i wprowadzi do oferty tablety z ekranami o przekątnej 12″ i 13″. Prognozuje się, że w 2018 roku 9% wszystkich sprzedanych tabletów ma posiadać ekrany o przekątnej większej niż 11 cali.
Źródło: Digitimes