Udostępnij
Tweetnij

Udział 7″ i 8″ tabletów w 2014 roku spadnie o prawie 15%

Z najnowszego raportu opublikowanego przez serwis Digitimes wynika, że małe tablety internetowe (z ekranami o przekątnej 7 i 8 cali) stracą w tym roku na rynku niespełna 15% udziałów.

Tablety internetowe

Z najnowszego raportu opublikowanego przez serwis Digitimes wynika, że małe tablety internetowe (z ekranami o przekątnej 7 i 8 cali) stracą w tym roku na rynku niespełna 15% udziałów.

Przeczytaj koniecznie >> Poradniki w serwisie Tablety.pl

Jaki masz ekran w tablecie?

Zobacz wyniki

Loading ... Loading ...

W zeszłym roku około 70% wszystkich sprzedanych tabletów internetowych stanowiły urządzenia z ekranami o przekątnej około 7 i 8 cali. Okazuje się jednak, że w tym roku udział takich tabletów ma spaść do około 56% – raportuje serwis Digitimes.

Mniejszy udział 7 i 8 calowych tabletów ma wynikać przede wszystkim z rosnącego zapotrzebowania na phablety oraz mniejsze ceny tabletów wyposażonych w ekrany o większej przekątnej.

W tym samym raporcie czytamy, że w tym roku na rynku pojawi się mimo wszystko więcej 8-calowych tabletów. Ponadto wielu producentów zamierza pójść w ślady Samsunga i wprowadzi do oferty tablety z ekranami o przekątnej 12″ i 13″. Prognozuje się, że w 2018 roku 9% wszystkich sprzedanych tabletów ma posiadać ekrany o przekątnej większej niż 11 cali.

Źródło: Digitimes

Marcelina Poznańska

Lubię Androida i jestem jego użytkowniczką niemal od samego początku. Nie stronię jednak od innych platform mobilnych. Interesuję się, poza nowymi technologiami, także jazdą konną oraz sportem.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij