Samsung opublikował nowy film promocyjny Galaxy TabPRO, gdzie tym razem za cel obrał sobie trzy konkurencyjne tablety: iPada, Surface i Kindle Fire od Amazonu.
Przeczytaj koniecznie >> Krótki test popularnych przeglądarek internetowych na Androida
Najnowszy film Samsunga zatytułowany „Galaxy Pro Series — It Can Do That” jest kolejnym, w którym producent nie tylko zachwala walory własnych tabletów z serii Galaxy TabPRO, ale przy okazji wyśmiewa się z konkurencji. W przypadku iPada Samsung zarzuca ekran o gorszej gęstości pikseli oraz brak możliwości pracy z dwoma aplikacjami na jednym ekranie. Surface z kolei krytykowany jest za to, iż w rzeczywistości bliżej mu do laptopa niż tabletu. Na koniec mamy jeszcze Kindle od Amazonu, który według Samsunga służy tylko do czytania książek.
Koreańczycy zdążyli już nas przyzwyczaić do tego, że we własnych reklamach nabijają się z konkurencyjnych produktów. Nie inaczej jest tym razem. Cóż… pozostawiamy to waszej ocenie, a nowy film Samsunga możecie obejrzeć poniżej.
Źródło: Samsung (YouTube)