Digitimes: 12,2″ tablety Samsunga nie będą cieszyć się wzięciem
Digitimes opublikował nowy raport, z którego wynika, że 12,2-calowe tablety Samsunga raczej nie będą cieszyć się zbyt dużym zainteresowaniem. Dlaczego?
Digitimes opublikował nowy raport, z którego wynika, że 12,2-calowe tablety Samsunga raczej nie będą cieszyć się zbyt dużym zainteresowaniem. Dlaczego?
Przeczytaj koniecznie >> 10 najlepszych trików na tablety z Androidem
Tablety Samsung Galaxy TabPRO 12.2 i NotePRO 12.2 trafiły do sprzedaży kilka tygodni temu, ale z raportu opracowanego przez Digitimes Research wynika, że nie będą to modele, które spotkają się z dużym zainteresowaniem ze strony klientów. Prognozy na cały 2014 rok zakładają sprzedaż jedynie na poziomie około jednego miliona sztuk, a więc bardzo niewiele, gdy porównamy to do wyników sprzedaży Samsunga z 2013 roku. W zeszłym roku Koreańczycy sprzedali około 40 mln tabletów.
Skąd tak kiepskie prognozy sprzedażowe? Digitimes Research uważa, iż wynika to przede wszystkim z niezbyt dobrego stosunku ceny do możliwości i wyposażenia nowych tabletów. Dla porównania, laptopy w podobnej cenie oferują lepsze funkcje i mają mocniejsze podzespoły. To sprawia, że 12-calowe tablety Koreańczyków trudno nazwać godnymi konkurentami dla notebooków.
Źródło: digitimes