Udostępnij
Tweetnij

Samsung zwiększył swój udział na rynku tabletów w Q1 w skali rok/rok

Z informacji ujawnionych przez Strategy Analytics wynika, że w pierwszym kwartale tego roku Samsung wzmocnił swój udział na rynku tabletów względem adekwatnego okresu sprzed roku.

Samsung Galaxy TabPRO

Z informacji ujawnionych przez Strategy Analytics wynika, że w pierwszym kwartale tego roku Samsung wzmocnił swój udział na rynku tabletów względem adekwatnego okresu sprzed roku.

Przeczytaj koniecznie >> 10 najlepszych trików na tablety z Androidem

Którą z polskich marek tabletów cenisz sobie najbardziej?

Zobacz wyniki

Loading ... Loading ...

Strategy Analytics oszacowało, że w pierwszym kwartale tego roku Samsung sprzedał 12,8 milionów tabletów internetowych (oficjalne stanowisko firmy w tej kwestii to 13 mln sztuk). Wynik ten przełożył się na udział rynkowy w postaci 22,6%, czyli 0 3,7% większy niż w Q1 2013 roku, gdy Samsung sprzedał niespełna 10 milionów tabletów. Rosnący udział Samsunga wynika przede wszystkim z coraz większej różnorodności tabletów w ofercie. W zeszłym kwartale Koreańczycy wprowadzili do sprzedaży między innymi udane tablety z linii Galaxy TabPRO oraz 12,2-calowy model Galaxy NotePRO z rysikiem.

Oczywiście liderem pozostaje Apple, które z kolei traci udziały. W pierwszym kwartale rynkowy udział firmy z Cupertino wyniósł 28,9%. Rok wcześniej Apple mogło pochwalić się niemal 40% udziałem.

Źródło: koreaherald

Marcelina Poznańska

Lubię Androida i jestem jego użytkowniczką niemal od samego początku. Nie stronię jednak od innych platform mobilnych. Interesuję się, poza nowymi technologiami, także jazdą konną oraz sportem.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij