CEO Lenovo – Yang Yuanqing nie pozostawia złudzeń. Jego firma zamierza wykorzystać potencjał Motoroli Mobility i w planach jest powrót tabletów markowanych logo „M”.
Przeczytaj koniecznie >> Krótki test popularnych przeglądarek internetowych na Androida
Motorola nie odniosła większego sukcesu na rynku tabletów, choć jej Xoom z 2011 roku początkowo całkiem nieźle się sprzedawał (barierę 100 tysięcy sztuk przekroczono po 6 tygodniach od premiery) i firma dosyć szybko wycofała się z rynku tego typu urządzeń. Pod skrzydłami Google nie doczekaliśmy się nowego tabletu o Motoroli, ale zupełnie inaczej ma być w barwach Lenovo.
CEO Lenovo – Yang Yuanqing wierzy, że Motorola Mobility nadal cieszy się uznaniem na rynku europejskim i amerykańskim. Dlatego też Chińczycy zamierzają wykorzystać potencjał firmy. Tak więc w niedługim czasie powinniśmy spodziewać się nowych tabletów sygnowanych logo Motoroli. Kiedy? Tego dokładnie nie wiadomo. Zapewne dopiero w 2015 roku.
W sierpniu wspominaliśmy wam, że Motorola testuje nowe tablety i były to urządzenia wyposażone w ekrany o przekątnej 7, 11 oraz 12,5 cala. Pierwszy z tabletów napędzany jest procesorem Qualcomm Snapdragon 801, ale docelowo ma otrzymać nowy SoC od Nvidii – Tegra K1.
źródło: China Times