Tablety Galaxy Tab Nook od Samsunga nie były hitem sprzedaży
Barnes & Noble kilka miesięcy temu nawiązało współpracę z Samsungiem, co zaowocowało dwoma modelami tabletów z Nook UI. Niestety, te nie cieszyły się dużym zainteresowaniem ze strony klientów w okresie przedświątecznym.
Barnes & Noble kilka miesięcy temu nawiązało współpracę z Samsungiem, co zaowocowało dwoma modelami tabletów z Nook UI. Niestety, te nie cieszyły się dużym zainteresowaniem ze strony klientów w okresie przedświątecznym.
The Wall Street Journal informuje, że przychody ze sprzedaży sprzętu z logo Nook, jak i zawartości cyfrowej oferowanej na tych urządzeniach, poszybowały w dół o 55% względem adekwatnego okresu sprzed roku i wyniosły „tylko” 56 mln dolarów.Największe straty zaliczono na sprzęcie i akcesoriach. Te wygenerowały ze sprzedaży 28,5 mln dolarów, czyli o 65% mniej niż rok wcześniej. Natomiast przychody ze sprzedaży cyfrowej zawartości wyniosły 27,4 mln dolarów, czyli o 25% mniej niż w czwartym kwartale 2013 roku.
Samsung i Barnes & Noble zaprezentowali Galaxy Tab 4 Nook z 7-calowym ekranem w sierpniu. Natomiast kilka tygodni później do oferty wprowadzono także model z 10,1-calowym ekranem.
źródło: WSJ