Udostępnij
Tweetnij

Tablety Galaxy Tab Nook od Samsunga nie były hitem sprzedaży

Barnes & Noble kilka miesięcy temu nawiązało współpracę z Samsungiem, co zaowocowało dwoma modelami tabletów z Nook UI. Niestety, te nie cieszyły się dużym zainteresowaniem ze strony klientów w okresie przedświątecznym.

galaxy-tab-4-nook-710x532

Barnes & Noble kilka miesięcy temu nawiązało współpracę z Samsungiem, co zaowocowało dwoma modelami tabletów z Nook UI. Niestety, te nie cieszyły się dużym zainteresowaniem ze strony klientów w okresie przedświątecznym.

The Wall Street Journal informuje, że przychody ze sprzedaży sprzętu z logo Nook, jak i zawartości cyfrowej oferowanej na tych urządzeniach, poszybowały w dół o 55% względem adekwatnego okresu sprzed roku i wyniosły „tylko” 56 mln dolarów.Największe straty zaliczono na sprzęcie i akcesoriach. Te wygenerowały ze sprzedaży 28,5 mln dolarów, czyli o 65% mniej niż rok wcześniej. Natomiast przychody ze sprzedaży cyfrowej zawartości wyniosły 27,4 mln dolarów, czyli o 25% mniej niż w czwartym kwartale 2013 roku.

Samsung i Barnes & Noble zaprezentowali Galaxy Tab 4 Nook z 7-calowym ekranem w sierpniu. Natomiast kilka tygodni później do oferty  wprowadzono także model z 10,1-calowym ekranem.

źródło: WSJ

Co sądzisz o tabletach Samsunga?

Zobacz wyniki

Loading ... Loading ...

Marcelina Poznańska

Lubię Androida i jestem jego użytkowniczką niemal od samego początku. Nie stronię jednak od innych platform mobilnych. Interesuję się, poza nowymi technologiami, także jazdą konną oraz sportem.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij