Amerykański oddział HTC opublikował nową reklamę One M9, w którym wykorzystano fikcyjny lek Cellami. Przy okazji firma postanowiła ponabijać się z konkurencji w postaci Apple i Samsunga.
HTC America opublikowało na własnym kanale w YouTube nową reklamę, którą możecie obejrzeć poniżej. Wideo prezentuje fikcyjny lek Cellami, ale tak naprawdę nie w tym rzecz. HTC postanowiło ponabijać się z konkurencji w postaci Apple i Samsunga. W reklamie pojawiają się takie hasła, jak SAD (skrót od afektywna choroba Samsunga) czy iOS (irytujący system operacyjny). Pod koniec HTC stwierdza, że tak naprawdę to ich smartfon (One M9) jest najlepszy i jego wybór sprawi, że nie będziemy nękani dokuczliwościami, z którymi borykają się właściciele Galaxy lub iPhone’ów.
Stwierdzenie „najlepszy” jest oczywiście bardzo subiektywne i w rzeczywistości użytkownicy iPhone’ów, jak i Samsungów Galaxy mogą mieć zupełnie inne zdanie na ten temat. Niemniej, sam pomysł na reklamę jest całkiem udany.
źródło: phonearena