Użytkownicy funkcji BlinkFeed w najbliższym czasie powinni spodziewać się pojawienia się w niej reklam. Ich wdrożenie początkowo będzie miało charakter testowy i zostanie ograniczone tylko do niektórych rynków.
Na reklamy w BlinkFeed w najbliższym czasie będą mogli natrafić użytkownicy ze Stanów Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Niemiec, Chin i Tajwanu. Będą się one wyświetlały tak samo jak normalne wiadomości. Pochodzić będą od partnerów AdNetworks: Yahoo, Twittera, Appii czy samego HTC.
Wdrożenie reklam będzie miało charakter testowy. Użytkownicy, którzy nie chcą mieć z nimi do czynienia, mogą wypisać się z programu pilotażowego.„Mamy jednak nadzieję, że wyświetlanie macierzystych i limitowanych promocji w taki sposób pomoże Wam odkryć nowe użyteczne aplikacje i/lub produkty i usługi” – pisze HTC w oświadczeniu.
Firma już rozpoczęła wdrażanie reklam do BlinkFeed. Jak sama zaznacza, na razie jest za wcześnie, by móc powiedzieć, czy akcja dotrze również do innych państw. Będzie to zapewne wynikało z przebiegu programu pilotażowego i opinii, jakie HTC w tej kwestii zbierze od użytkowników BlinkFeed.
Źródło: HTC