Samsung Electronics pochwaliło się wynikami badań konsumenckich przeprowadzonych w Stanach Zjednoczonych przez RepTrakR100. Pokazują one, że pod względem reputacji południowokoreańska firma jest numerem jeden wśród spółek z branży elektronicznej.
W badaniu wzięło udział ponad 50 tys. mieszkańców Stanów Zjednoczonych. Pod uwagę wzięto takie aspekty, jak innowacje, jakość produktów i usług, społeczna odpowiedzialność, obywatelstwo czy tworzenie przyjaznego środowiska pracy. Władze Samsunga rezultaty przyjęły ze sporym zadowoleniem.
– Dostarczanie fantastycznych produktów i usług to tylko jedna część historii Samsunga. Bycie docenionym za stworzenie czołowego miejsca pracy, które służy swoim społecznościom, jest prawdziwym zaszczytem – ocenia Gregory Lee, prezes i dyrektor wykonawczy Samsung Electronics na Amerykę Północną.
– Firmy z branży technologicznej z wysoką reputacją wiedzą, że zależy ona nie tylko od jakości produktów i usług, które dostarczają – komentuje Brad Hecht z Reputation Institute. – Drugim najważniejszym czynnikiem w reputacji w branży technologicznej jest zarządzanie lub to, czy firma jest prowadzona odpowiedzialnie, sprawiedliwie i przejrzyście – dodaje. Te warunki Samsung najwyraźniej spełnia lepiej od konkurencji.
Źródło: Samsung