OnePlus One sprzedało się w 35 państwach w nakładzie 1,5 miliona egzemplarzy – zdradził jeden z założycieli OnePlus, Carl Pei. W ciągu ostatnich 12 miesięcy nastąpił też gwałtowny rozrost firmy. Teraz liczy ona ponad 900 pracowników.
Poprzednie dane dotyczące sprzedaży OnePlus One pochodzą ze stycznia bieżącego roku. Wówczas OnePlus podawało, że smartfon w ciągu pierwszych sześciu miesięcy od swojej premiery trafił do blisko miliona konsumentów. Oznacza to, że sprzedaż w pierwszej połowie 2015 roku przekracza 500 tys. egzemplarzy.
Wygląda więc na to, że OnePlus wiąże bardzo duże oczekiwania ze swoim kolejnym smartfonem, OnePlus Two, którego oficjalnej prezentacji doczekamy się już niebawem. Wcześniej chińska firma prognozowała, że w tym roku kalendarzowym sprzeda 3,5 miliona telefonów. Jeśli plan ma zostać zrealizowany, OnePlus Two będzie musiało w niecałe pół roku znaleźć trzy miliony nabywców. Czy zatem założenia te są zbyt optymistyczne? Czas pokaże.
W sprzedaży OnePlus One w pierwszej połowie tego roku pomogło zapewne kilka czynników: rezygnacja z systemu zaproszeń, obniżka ceny smartfona, a także dotarcie do nowych miejsc, w tym na bardzo chłonny rynek indyjski.
Źródło: WSJ