Reklamy w wynikach wyszukiwania już oficjalnie

Nowa funkcja prezentowana przez Google wyszła już z fazy testowej.

Wcześniej w tym roku Google zaczęło testować na użytkownikach Sklepu Play nową funkcję. Mowa o wyświetlaniu reklam, czy, jak kto woli, sponsorowanych elementów w wynikach wyszukiwania. Kalifornijski gigant postanowił jednak opatrzyć je etykietkę z nazwą Ad, by użytkownik wiedział, że ma do czynienia z reklamą.

Do tej pory funkcja ta była jedynie testowana. Google zbierało w ten sposób opinie użytkowników na temat wyświetlania tego typu reklam w Sklepie Play. Aktualnie nowa funkcja wyszła już z fazy testowej, więc będzie widoczna podczas przeglądania sklepu. Google miało zamiar rozszerzyć zakres tej funkcji, jednak jej wygląd chwilowo pozostał bez zmian.

Źródło: AndroidPolice

 

Katarzyna Dąbkowska: Każda kieszonsolka i tablet moim przyjacielem, niezależnie od "maści" i rodzaju. Swojego iPhone'a traktuję jak prawą rękę. Pisaniem o mobilnych sprzętach zajmuję się od kilku lat. Miłośniczka gier, literatury angielskiej i kultury Dalekiego Wschodu, wychowująca przedstawiciela nowego pokolenia.
Powiązane wpisy
Disqus Comments Loading...

W serwisie wykorzystywane są pliki cookies. Stosujemy je w celach zapewnienia maksymalnej wygody użytkownika oraz do zbierania informacji statystycznych. Jeżeli nie wyrażasz zgody - zmień ustawienia swojej przeglądarki.